KREATYWNOŚĆ KOMPETENCJĄ. IDENTYFIKACJA OBOWIĄZKIEM.
Agencja Kreatywna QA to remedium na potrzeby marketingowe marek, firm, osób i instytucji.
Tworzymy i rozwijamy też samodzielne projekty, biznesy. Realnie zmieniamy na lepsze otaczającą nas rzeczywistość. Dzięki temu idealnie wiemy, jak komunikować i promować markę klienta. Nasze doświadczenie, różnorodność i kompleksowość są idealną receptą na sukces.
Co dla Was znaczy przedsiębiorczość?
Nieustanne podwyższanie sobie poprzeczek, bycie przygotowanym na każdą sytuację, a w planowaniu nowych działań – myślenie future. Przyszłość to przestrzeń, na której nam zależy, to tam chcemy być obecni i ją kreować. Kreatywność nie może być bezpieczna, stąd angażujemy się w mnóstwo projektów autorskich, od dużych imprez, poprzez startupy, po cele społeczne, jednakże decyzje analizujemy nie pod kątem ROI, a według innowacyjności i podążaniu w kierunku rozwoju. Lubimy to!
Z czym jesteście kojarzeni?
Nasz niezawodny plan opiera się na trzech punktach – plan, akcja i efekt. Zapewniamy obsługę marketingową, kreację i kompleksową produkcję dowolnych materiałów (poligrafia, targi, internet etc.), strategię i komunikację. Po prostu skuteczną i kompleksową realizację zadań, a ona skutkuje pełnym zadowoleniem klienta – właśnie z tym jesteśmy i nadal chcielibyśmy być kojarzeni.
Wasza flagowa usługa?
Pomimo, że działamy full service, specjalizujemy się w kreacji znaków (np. logo), identyfikacji wizualnej firm, odświeżaniu i wprowadzaniu na rynek nowych marek. Wsłuchujemy się w oczekiwania, opracowujemy graficzną interpretację wartości, a nasze identyfikacje zawsze opowiadają historię i oddają w pełni charakter. Esencja to spójny wizerunek, opowieść, ludzie, profesjonalna komunikacja i strategia, a my wiemy jak połączyć te elementy.
Z czego możecie być dumni?
Oczywiście, że z projektów jakie do tej pory mieliśmy przyjemność zrealizować! A wewnętrznie – naszą największą dumą jest fakt, że pomimo upływu lat, wciąż mamy pasje, głowy pełne pomysłów i masę kreatywności pozwalającej nam realizować coraz to nowe projekty, które zostawiają swój ślad na długo. Cieszymy się także, że możemy być różnorodni, gdyż poza marketingiem rozwinęliśmy się też szeroko – organizujemy cyklicznie Konwent Rozwoju, koordynujemy Światowy Tydzień Przedsiębiorczości, wdrażamy innowacje społeczne (np. Box Rekrutacyjny, Pudełko Rozwoju) i przede wszystkim inicjujemy autorskie projekty biznesowe typu SaaS.
Najcenniejsza lekcja jakiej najszybciej powinien nauczyć się przedsiębiorca?
Bardzo istotną umiejętnością jest to, by wykorzystywać czas, reagować od razu, nie odkładać pomysłów i realizacji na później – szczególnie to ważne przy innowacjach, by testować je na żywo, pokazywać wersje alpha i cały czas ulepszać. Wykorzystywać okazje, próbować, a nie zastanawiać się czy…
W brandingu i marketingu nasze QA oznacza m.in. Quite Amazing, Qualified Advisor, Quality Assurance…
Bartosz PACZKOWSKI, właściciel
www.qa.com.pl